-안녕하세요

Tuesday 15 November 2011

People suck!!!!

Aku adalah Aku..I want 2 be myself. Tapi harus berubah untuk menjadi yg terbaik walaupon aku tidak pernah dipandang baik sekiranya aku berubah untuk jadi yg terbaik. Tapi ALLAH yg menilai bukan korang kan???Haruskah aku menjadi orang lain untuk memuaskan hati semua orang?Untuk ape?Manusia sentiasa akan memandang keburukan walaupun 1 keburukan dalam 1000 kebaikan.Kenapa mereka tidak melihat diri mereka sendiri. Adakah mereka cukup sempurna di dunia ini dengan tidak melakukan apa2 kesalahan??Status janda sentiasa dipandang serong..Aku adalah salah seorangnye.Sentiasa dipandang hina oleh segelintir masyarakat.Aku ke yang minta untuk mendapatkan title seperti itu?Korang rase aku seronok dengan kejadian ni?Bukankah itu semua kerja MAHA ESA?Semua perlakuanku sentiase dipantau..kenapa?Aku berkawan dengan suami orang..memang itu kesalahan.Aku berkawan dengan duda, itu menjadi isu.Aku berkawan dengan bujang pown orang perkatakan.Seolah2 kehidupan aku setiap hari akan sentiasa diawasi.Aku rasa la kalau la aku ni PUBLIC FIGURE as an artist or actress, kompom tetiap ari muke aku kat dalam Paper Hiburan.Ape point diorang sebenarnye?X suke aku bahagia?Aku berhak mendapat kebahagiaan sama seperti korang.Who r u 2 punish me???Who wants to be a SINGLE MOTHER??Korang rase dengan kebahagiaan yang korang ada akan sentiasa bahagia?Kalau ALLAH katakan KUNFAYAKUN, ditarik balik keindahan yang korang lalui, time 2 baru korang rase gelapnye dunia. Bersyukurlah dengan apa adanya di muka bumi ini.Jangan korang rase diri korang yg paling terhebat di dunia ni.Aku bangga dengan diri aku sendiri.Dalam usia yang muda aku mampu menjaga anak aku sendiri sejak dia berusia 5 bulan.Korang boleh?Korang mampu?Korang ada?Aku juga manusia biasa yg tidak pernah lepas melakukan kesilapan.Aku akui semua itu tapi korang nak mengaku??Mati idop balik pon korang rase korang yg terbaeekkkk!!!Wey,benti2 la jadik mulut tempayan @ reporter yg x diiktiraf.Manusia macam korang ni la yang suka menjatuhkan umat sendiri!!Sepatutnya bagi support!!Bukan menjahanamkan..Plzla..1 jewla aku nak mentioned kat sini sebelum kita nak kata kat orang macam2 keburukan, cuba pertikaikan diri sendiri dulu ok...

No comments:

Post a Comment